Jobbarveckan

Så var det torsdag då, bara en jobbdag kvar innan helgen. Har haft tidiga dagar hela veckan, så det ska bli skönt att få sova längre än till kl 4.50 på lördag =) Sen kanske man får chans att se Stefan lite åxå. Han har haft nått med fotbollen nästan varje kväll, å ibland har jag hunnit lägga mig innan han kommit hem, roligt värre =) Spelar match ikväll, men jag stöttar honom hemifrån TV-soffan. Det är ju spännande Gre(e)nar i friidrotten ikväll! =) 

Skönt med helg i alla fall och vi har inget direkt planerat heller. Var meningen att vi skulle delta i Vasastafetten via jobbet, men det blev inget av det. Kanske lika tur, för jag hade blivit tilldelad en av långsträckorna och den hade jag nog inte kunnat ta mig runt i tävlingstempo direkt. Men jag mår bara fint. Har denna vecka varit på gymmet och tagit upp träningen igen, efter några veckors uppehåll. Skönt det, att få träna lite, hoppas att man får vara bra så man orkar med det länge till.

Finväder idag. Tog en promenad på lunchen och det var nästan sommarvärme. Nu så här på kvällen är det fortfarande 23 grader ute och inte ett moln, härligt! Kanske blir det en promenix för att titta på alla hurtiga människor som ska delta i skymningsloppet nu ikväll.

Så, inte så mycket mer intressant att berätta. Har tagit lite bilder på mig och magen, kanske börjar den få lite mer form nu, men kommer att lägga upp bilder till helgen.

Ha en bra helg å Emma, hoppas jobbarhelgen blir bra!

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Marie

Va vitsig du är;))

2009-08-20 @ 18:51:05
Postat av: Marie

Du kan ju kolla min kämpar blogg!

2009-08-20 @ 19:02:38
URL: http://missen-marie.blogspot.com
Postat av: Emelie

jag vi träffa er i helgen!!!:D

2009-08-21 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0