Så får alla veta

Nu går vi ut med det, vi ska bli föräldrar i januari, runt 17:e!

Var på UL igår. Det häftigaste jag varit med om tror jag allt! Fick se en lite krabat som flaxade med armar och ben, såg hjärta, hjärna och magsäck. Helt otroligt egentöigen att man kan se så mycket! Är nu i v18 så det är länge kvar, men längtar väldigt mycket till januari =)

Här kommer en bild på underverket:
Krabaten

Kan tillägga att jag har mått och mår väldigt bra. Inget direkt illamående att prata om och än så länge inga andra graviditetskomplikationer som är jobbiga.

Har förövrigt börjat jobba igen efter semestern. Inte så tokigt faktiskt, är nöjd med semestern, så det är inte jobbigt alls att vara tillbaka.

Idag kommer lillasyster, jättekul, för att vara här till på lördag! Har tagit ledigt så jag kan vara med henne hela dagen imorn! Bäst att passa på!

Återkommer med uppdateringar om saker som händer och sker!

Ha det så bra allihop!

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag längtar oxå tills januari!:D

2009-08-14 @ 13:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0