Snart helg igen

Så är det sista arbetsdagen denna vecka då, ja för mig i alla fall =) Vi åker upp till Arvidsjaur ikväll å ska tillbringa helgen där, så med tanke på att det är drygt 60 mil, så är det lite skönt att ta ledigt på fredag. Men det blir till att nattköra, åker inte förrän efter 21. Stefan har match med sina "killar" - lycka till! Sen ska vi plocka upp brorsan å hans tjej i Umeå, kommer nog dit runt 1-2 inatt, hoppas de inte har somnat då =) Ska bli skönt att krypa in i husvagnen sen när vi kommer fram. Japp, jag å Stefan får sova i den i helgen, ska bli så mysigt! Tror att det skulle bli lite regn åxå, å då är det ju extra härligt att sova där, somna till regnets smatter mot taket =)

Eftermiddagen kvar på jobbet, sen ska jag hinna handla lite. Såg dessutom en snygg hylla på EM i tidningen idag,som jag bara måste hinna kolla in, tur att man har nära till stan =) Ska försöka slumra till en sväng åxå, så att jag är en pigg förare när jag ska byta av Stefan sen inatt =)

På återhörande!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0