Så var man här då!

Tänkte att det var dags att skaffa sig en blogg med tanke på vad som ska komma skall =)  Eftersom jag inte än har gett mig in i Facebookvärlden, trots påtryckningar, så är ju detta med bloggen ett stort steg i rätt riktning och ett sätt att visa att jag inte är helt anti - anti till sidor/konton där man måste vara aktiv å vara inne och uppdatera hela tiden. Men som sagt, nu är det kanske dags att ge med sig lite =)

Så välkommen till min blogg!

Kan ju börja med att dra historien bakom mitt bloggnamn. Det var nämligen så att "Hannemagga" var det namn som min storebror gav mig när han presenterade sin lillasyster för folk när vi var små. Kanske inte helt taget ur luften, eftersom jag heter Hanna Sara Magdalena - alltså Hannemagga.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det gäller att komma på ett originellt bloggnamn som sticker ut och då passar väl mitt gamla smeknamn bra! Kul att du använder det :-)

2009-08-06 @ 16:55:37
Postat av: Emelie

Och jag gillar vad som komma :D

kolla i min blogg:D men skriv in ett lösen lilljonssonxD

2009-08-12 @ 15:15:36
URL: http://jemeliie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0