En sak till att bocka av

Så var en ny bil fixad då =) Stefan kör hem den just nu i denna stund. Vi var och tittade på den igår efter jobbet och idag åkte Stefan å Krille ner och hämtade den. En Audi kombi, finfin bil och den rymmer Palten och en barnvagn gott å väl =)

Mer som har hänt då. Många på jobbet har kommenterat min mage idag =) Vi har en panel på ca 30 personer som kommer in mellan 2-4 gånger per vecka och utför smaktester åt oss och det är inte alltid vi ser varandra. Men nu har jag genomgång med alla dessa 30 personer och då är det många som inte ens vetat om att jag varit gravid. Så idag har det haglat med gratulationer =)

Ica Maxi slog upp sina dörrar idag. En trevlig mataffär tycker jag, så kommer nog att dra dit en sväng sen när Stefan kommer. Självscanning är helt underbart å smidigt sätt att handla på också! Registrerade oss så fort det gick, har saknat det sedan vi bodde i Varberg.

Palten sparkar lite mindre nu än förra veckan, men det börjar bli mer obehagligt att sitta framåtlutad också. Tror nog att det börjar bli lite mindre med plats för Palten att röra sig på =)

Det var en kort uppdatering om saker som hänt denna vecka. Bilder på bilen kommer sen.

Ja, föresten. Körde förbi den osaliga skylten igår och minsann, hade den inte rätat på sig =) Så nu finns det inte längre något bevis kvar på att jag varit i farten i stan =)

Vi hörs!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli kul att se bilen, den är säkert fin! Idag (eller natt) har det snöat så nu är det återigen vitt på marken. Har inga direkta planer för dagen, blir nog lugnt. Imorgon blir det att handla käket inför helgen - mums! :) Ha de fint! Kram

2009-11-05 @ 10:41:30
Postat av: Camilla

Skönt med en ny bil, det blir ju lite mer saker att ta med sig när man har barn... :-)

2009-11-05 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0