Semlor, jo ni läste rätt!

Gott med semlor!

Som rubriken antyder, har ätit en semla idag =) Kunde inte låta bli när jag såg en annons från "Rätt pris" imorse, att de sålde 2 semlor för 15 kr =) Sagt å gjort, efter jobbet så köpte vi hem några semlor och slukade dem till kvällsfikat =) Gott var det allt vill jag lova! Ja, lite tidigt kanske, håller med, men man kan ju faktiskt inte låta de stackars semlorna stå där i affären å bli gamla =)

Snöigt utanför våran dörrAnnars då, jo i eftermiddag kom den första snön här i Hudik. Åkte på möte i Iggesund och mötte då snön när vi kom ut på E4:an, så där rök nog mina chanser att ta bilen till jobbet å visa upp den imorgon. Det får bli en annan dag. Detta med anledning av att det bara är sommardäck på Audi. Måste lägga om imorn.

Imorse höll det faktiskt på att gå lite illa, kunde ha försovit mig mycket längre än vad jag gjorde. Blev bara 3 minuter faktiskt, men det var bara för att Stefan väckte mig med sina snarkningar =) Min mobil kände tydligen inte för att ringa å väcka mig helt enkelt! Underligt! Testade den sen å då verkade allt fungera, väldigt konstigt. Hoppas den är på bättre humör imorn =)

Dags att glo vidare på lyxfällan å sen blir det sängen. Stefan fixade en matlåda åt mig till imorn, medan jag låg å tog det lugnt här i soffan, tack för det going! Det är de små sakerna som gör det =) 

Ha en fortsatt bra kväll!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vavosisan såg ut att gilla semlan! :D

2009-11-05 @ 22:35:11
Postat av: Emma

Men så gott! :) Kanske blir en samla idag med?

För oss blir det palt & sen en kaffekopp med saffransskorpor - Mmmm.. :)

Ha de fint! Kram

2009-11-06 @ 14:16:15
Postat av: Camilla

Semlor är så gott!

2009-11-06 @ 17:40:10
Postat av: Stefan

Jag fattar inte allt prat om att det skulle vara tidigt med semlor. Jag har hör många som sagt det på jobbet idag. Håller inte alls med om att det skulle vara tidigt, sent däremot, fettisdagen brukar vara i februari och nu är det så sent som i november. Tidigt nej, sent ja. Det var allt på tiden att man fick en semla i sig :)



Sara tror att det var mina snarkningar som väckte henne. Jag var egentligen vaken och väckte henne med mitt bästa Simbavrååååål. Ja så måste det ha varit..

2009-11-06 @ 21:23:36
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHAH VAVOSISAN DÅ!

jag trodde du var lejon kungen? :)

2009-11-07 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0