Skumtomtarna är här!

Helgen här igen, skönt. Har varit tidiga och långa dagar denna vecka. Men slutade tidigt igår i alla fall =)

v28(27+5)Har inte hänt så mycket spännande sen sist. Palten sparkas och bufflas mest hela dagarna =) är så roligt att bara ligga å titta på magen hur den rör sig hit och dit =)

Torsdag var det en riktigt latarkväll, vi gjorde inte alls så mycket. Hade tänkt Skumtomtar - äntligen här!montera klart den nya TV-bänken, men det orkade vi inte, speciellt inte jag. Stefan gjorde middag, diskade, gick och handlade. Sen bjöd han mig på en massa frukt, en kopp te och det bästa, skumtomtar! =) Allt detta medan jag bara låg i soffan och myste =) Så borde ju alla dagar vara! Fredag gick i samma tecken, som det brukar på fredagar =) Skumtomtar denna dag med =) kunde inte låta bli! Var och tittade på ett hus, väldigt fint var det, byggt 2007, så det var ju nytt och fräscht. Fast det var ju det där med priset, vilket var i överkant för oss, men roligt att vara å titta i alla fall.

Har tagit mig en cykeltur till Desperate Housewives och tvättat lite idag. Stefan var hos tandläkaren 8.45 imorse och kom lagomt hem till melodikrysset och med ett nytt möte inbokat för att laga fler hål. Jag har turen att ha fått väldigt fina tänder och har inte haft några hål än i alla fall, hoppas att det får fortsätta så.

Middag ute i Sunnanbäck stod på schemat sen och Stefan hjälpte till att gräva ett dike =) Körslaget fick det bli i brist på annat att se på, men kommer kanske nån film efter det som man kan somna till. Stefan har faktiskt redan somnat här utmed mig, ovanligt =)Presenter från Rhodos

Imorn blir det att stöka hela dagen tror jag. Städa, tvätta och sortera i förrådet är några saker som står på att-göra-listan, så det är tur att vi får en extratimme inatt =)

Fick ju lite presenter av Emma å Benny efter deras semester på Rhodos, tack så mycket!

Ha en fortsatt bra helg alla!
   
/Sara


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh skumtomtar som är så gott! Måste kika efter dem i affären jag också! :-)

2009-10-24 @ 21:57:31
Postat av: Emma

Du måste bara prova de nya Ballerina - en ny favorit vill jag lova. Nåja, jag har shoppat litet för din räkning, så ring ikväll! :)

2009-10-29 @ 13:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0