Inget speciellt egentligen

I veckan var jag hos barnmorskan, allt var bara fint! Paltens hjärta pickade på med 142 slag/min och magen växer som den ska. Annars så var besöket lika snabbt avklarat som alla tidigare gånger. Eftersom jag mår så bra och inte drabbats av några krämpor, så blir det inte så många diskussioner, men det är ju väldigt skönt egentligen. Det betyder ju att jag bara kan njuta av graviditeten och bara må bra =)

Var och tittade på ett hus idag, men tror inte att vi var så intresserade, inte denna gången heller =) Har hunnit vara å titta på några hus nu, men det känns som om det alltid är nått fel på husen =) Eller så är det vi som är för kräsna, men det ska man väl vara när det gäller den största affär man någonsin kommer att göra i sitt liv =)

Har bockat av några saker nu på att-göra-listan. Var igår kväll på ett infomöte om föräldrapenning som försäkringskassan hade, lite givande var det nog. Sen så städade vi förrådet förra helgen, vilken skillnad det blev! Stefan bjöd upp till dans när allt var klart =) så mycke plats blev det! Har fått upp TV'n på väggen, skönt. Så nu är det bara lite sypyssel kvar, plantera om resten av blommorna å planera lite mer inköp till Palten, bland annat en byrå att ha Palten-kläder i =)

Idag har jag mått bättre, men var lite krasslig igår. Efter mötet vi var på så blev det ett varmt bad å sen resten av kvällen nerbäddad i soffan. Dessutom kom jag i säng före 22, vädigt ovanligt för mig! Är mycket bättre idag å kanske har det att göra med skumtomtarna, kinderäggchokladen och julmusten som Stefan bjöd på =) Som tack fick han en röd ros av mig idag, sådär helt appropå! (Oss emellan, så erkänner jag att jag fick den när jag handlade på Hemköp för att jag hade kundkort =) men säg inget till Stefan!)

Jaja, annars så hade det inte hänt så mycket mer spännande. Snart november, å på måndag är jag i vecka 30! Snart kan man verkligen börja med nedräkning ju! Spännande!

Sov gott alla!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0