Fredagsmys - igår

FredagsmysLördag idag, betyder att det var fredag igår och det nymyntade fredagsmyset ägde rum.   Visst, man har ju haft fredagsmys innan, men det är inte förrän nu på senare tid, kanske   reklamen har spelat in, som man gett det ordet fredagsmys. Vår kväll började med en   tupplur i soffan efter jobbet, Stefan var tvungen att sova bort sin bedövning, som han hade   fått efter ett välbehövligt besök hos tandläkaren. Det var tydligen så trevligt, att han   fick en ny tid om nån vecka å då får han till och med välja vad de ska hitta på -   rotfyllning eller tanddragning, skoljigt värre! I alla fall, kvällen fortsatte framför TV'n med  thaimat, som sedan byttes ut mot krokar och chips =) Såg på Idol och sedan blev det en   film Mystic River, eller det var mest jag som tittade, Stefan somnade och jag upptäckte helt plötsligt att   ljudproducenten för filmen hade lagt in nått nytt bakgrundsljud, något som lät väldigt likt dova snarkningar =)
  
Vy från datarumsfönstretIdag står det inte så mycket speciellt på att-göra-listan, men desto mer på borde-göra-  listan =) Stefan är å hjälper far sin med sitt bygge. Vi har löst melodikrysset och jag har   fått rapport hemifrån, mamma är på bättringsvägen och snön ligger kvar, två väldigt bra   saker. Vi ska ju upp nästa helg å då hoppas Stefan att spåren fortfarande går att åka i. De har nämligen kört upp ett 4,5 km långt längdskidspår vid Rymmarstadion hemma, tänk, lite skillnad är det allt. Här har vi idag stålande sol å 8 grader varmt!

Annars då, så jag jag bara jobbat på och tränat lite, tagit det lugnt, sytt klart spjälsängsskyddet, tagit ut info om barnförsäkringar, bokat in oss på infoträff på försäkringskassan och det roligaste - varit å hälsat på i Ljusdal! Var så roligt att se lille Vide, träffa Liam å sitta och prata med Camilla å Janne. Hoppas vi kan ses snart igen! Sen så kommer ju jag å Camilla att hinna vara hemma båda två under en tid nästa år, då får vi se till att hitta på lite saker tillsammans =)

Nä, ska nog ta å dra ner på stan en sväng, eller i alla fall gå ut å få lite friskt luft. Ha en bra helg! Lite bilder på Palten i magen bara:

v26(25+5)  v26(25+5)  v26(25+5)

/Sara


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det var verkligen roligt att träffa er och det är så kul att Liam gillar er så mycket! Morgonen efter ni hade varit här frågade han "Vart är Sara och Stefan då?". Vi måste verkligen försöka träffas när vi är hemma samtidigt, sedan kommer jag ju att jobba 50% (två och en halv dag i veckan) i några månader så då kan vi ju också träffas! Kram på er och fortsatt trevlig helg!

2009-10-10 @ 14:53:07
Postat av: Camilla

Här är förresten lite tips på tapetprover som man kan göra tavlor av. För övrig ett bra inredningsblogg att hålla koll på.



http://jennyshus.webblogg.se/2008/august/tapettavla.html#comment

2009-10-10 @ 15:05:25
Postat av: Stefan

Lögner och förtal. Jag har då aldrig snarkat. Visst har jag vaknat till någon gång, just i insomningsögonblicket, med en lång grymtning. Men det är nog allt jag kan påminna mig om att ha åstadkommit i snarkningsväg ;)

2009-10-10 @ 16:54:18
Postat av: Emma

Vilken big-kula! =)

Snart kommer ni ju upp - wehej! :)

2009-10-12 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0