Torsdag rätt å slätt

Sitter och tittar på lyxfällan, usch, tänk så vissa ställer till det för sig!
Stefan sover!
Har varit på body pump ikväll, skönt att träna lite. Nog för att det blir mycket mindre nu, men än orkar jag hålla igång och det känns bra både i kroppen och för själen =) Stefan följde med idag och det var första gången för han efter ett långt uppehåll! Så just nu ligger han här i tvsoffan utmed mig och sover (och snarkningarna får man på köpte) =) Hihi. Å troligen kommer han att känna av detta pass imorgon eller i alla fall kommer han att känna vart alla muskler i kroppen sitter =)

v25(24+3)Själv så var man pigg och fräsh efter att ha lyft lite skrot =)
Palten tyckte åxå att det var trevligt att få komma iväg och träna lite =) Sparkar och bufflar =)

Annars då, ja har inte hänt så mycket. Jobbar å sliter =) Blev långdag idag, på jobbet 6.10 å hem 16.30, men imorn blir det nog att flexa hem lite tidigare, hoppas jag =) Var en sväng till Iggesund mitt på dan, på möte. Stefan hade bilen, för han hade äntligen fått en röntgentid för sitt knä. I alla fall, jag hade tur att jobbets lånebil var ledig, en Volvo v70. Så lilla jag, eller kanske inte lilla längre, körde stora bilen och upptäckte att den faktiskt inte kändes så stor som jag trodde! Var helt ok att köra och den gick stadigt å bra på den krokiga Strömvägen. Vi måste ju börja titta ordentligt på en annan bil och kanske en Volvo inte är så dumt =)

Hann prata lite graviditet, föräldrapenning och barnvagnar med en kollega i Iggesund, som ska ha sitt andra barn i mars. Bra att få lite tips av andra som redan har varit med en gång. Själv så är man ju helt ny i denna än ganska så oupptäcka värld.

Håller på att styra upp lite planer för helgen, troligen blir det en sväng till Sundsvall på lördag, skoj! Tänkte kanske hinna med både Birsta å stan, eller i alla fall leta reda på Barnen hus eller någon liknande affär =) Så jag ser framemot helgen å inte bara för fredagsmyset då =)

Jaja, lite uppdatering var det, kommer väl mer sen efter helgen. Ha en bra helg alla nu å hoppas att det blir härligt höstväder överallt. Hörde av mamma att den första snön hade kommit hemma i Arvidsjaur i veckan, dock så smälte den bort direkt å skönt var väl det. Jag har inget emot snö, men den kan gärna få dröja 2 månader eller så =)

Gonatt!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, nu syns magen ju, bara mer å mer! Kul! Int så värst länge kvar är de heller.. tiden går fort! Du, fick du mmset jag skickade idag - på skorna? Iaf, du kan ju kolla in bloggen så får du se de andra 2 fynden jag gjorde strax efter. =) Ha de fint! kram

2009-10-02 @ 12:04:23
Postat av: Camilla

Oj vad magen börjar synas nu. Ni får gärna komma och hälsa på oss när ni har tid så får ni snusa på våran Vide. :-) IKEA låter ju hur roligt som helst!

2009-10-02 @ 15:50:39
Postat av: Sara

Emma: Japp, såg dina finfina fynd! Inte illa! =)



Camilla: Vi kommer gärna! Jag hör av mig så vi kan bestämma en dag som passar! =)

2009-10-02 @ 16:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0