Dagarna bara går

Så var det en ny vecka då. Dagarna och veckorna bara flyger iväg ju! Nämnas kan ju då att jag har gått in i v 23, ja tänk redan mer än halvtid. Tog en bild i söndags och ja, magen börjar synas nu =) Var faktiskt en på gymmet igår, som var den första utomstående att kommentera att "det såg ut att vara något på gång" =) Palten sparkar och har sig hela dagarna, är ju så mysigt att känna!

Jag v21+6

Annars så var helgen som gott lugn. Hade en lördag som helt gick i slöartecken, skönt var det allt. Var ute en sväng med bilen för att kolla lite på bilar, men det var inget öppet direkt och sen började det regna åxå. Så vi styrde kosan hem å la oss i soffan, resten av kvällen! Orkade dock vara vakna lite längre än 21 denna kväll, vilket vi inte gjorde på fredagen =)

Söndagen bjöd på finväder, städning, tvättning å middag i Sunnanbäck. Passade på att plocka lite lingon, kunde ju inte låta bli när de stod så röda å fina å bara lyste i skogen =)

Har hunnit med lite pyssel i helgen åxå. Köpte å fick två tennarmbandsatser i somras å nu åkte de fram. Har gjort ett klart och efter lite ömma fingar å knåp så blev det helt ok. Roligt är det med småprojekt som detta. Nu väntar jag bara på att åka till IKEA åxå, för att inhandla lite tyg å sånt så jag kan pyssla på med lite grejer till pyret i magen =)

Var ju i Stockholm åxå förra veckan. Trevliga dagar blev det, med besök på systembolagets huvudkotor, middag i Birgitta Watzs ateljé, slappa på stureplan å lite blominköp på hötorget. Jag kunde ju inte låta bli att köpa med mig en kvast kallor innan vi åkte hem. De är ju så fina å betydligt billigare än vad de tar hos blomsterhandlaren, i alla fall om man jämför med vad de skulle ha för att sätta ihop min brudbukett förra sommaren =) Så nu har vi fått njuta av dessa vacka blommor några dagar. De höll sig fina mycket längre än jag trodde faktist!

KallorKallor

Så en stort GRATTIS till sonen, Liam har äntligen blivit storebror!

Och som avslutning, en hälsning till Emma och Benny, som njuter av de sista dagarna på Rhodos! Längtar att få se lite bilder från era upptåg! =)

Ha de så bra alla. Längtar till december, då blir det som på studietiden igen! =)

/Sara
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0