Inget speciellt

Inget speciellt i veckan, jobbat, tränat lite och slappat i soffan på kvällarna. Veckan har i och för sig varit ganska hektiskt. Har varit ute å flängt lite i jobbet, bara till Iggesund då, men det bryter ju mot hur den vanliga arbetsveckan brukar se ut. Sen har det varit ganska fullt upp på jobbet, så denna vecka har gått väldigt snabbt, ja den är ju inte riktigt slut än, men snart =)

Igår kväll gick jag å Stefan till Tre Bockar här i stan och mötte upp utbytesstudenten vi har i Ström och han som är i Iggesund å en tjej till. Vi åt middag å de andra tog en öl. Min juice jag fick var antingen lite jäst eller så var det nått konstigt märke, för direkt god var den inte =( Hann hem för att se slutet på Idol, får nog ta å se reprisen sen på söndag. De var ju i Umeå och castade =)

Ja, sen så har det inte hänt så mycket mer spännande. Kan ju passa på att tipsa om en väldigt bra sak, en huvudmassagegrej =) Köpte den på marknan å den är hur härlig som helst, ger rysningar från topp till tå =) Så den står nu på tvrumsbordet, alltid redo att användas =)

Massage för knoppen

Sen bjuder jag på en liten bild från i måndags när jag stod och väntade på bussen hem från Ström. Vackert väder var det allt, vilket det har varit hela veckan, hoppas att det håller i sig till helgen =)

Busshållplatsen

Har just pratat med Emma, de varkar ha haft det kanon på Rhodos, vill nu se lite bilder och hur bruna de har blivit =) Skönt med fredag imorn, dock så har vi smak så det är upp före 5, men kanske blir det att gå hem tidigt när det är fredag å allt =) Så nu är det bara ryggläge som gäller tills det är sängdags, kanske man hittar nått gott i skafferiet som passar till en tekopp åxå =)

Ha det så bra!

/Sara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0