Grattis moster Emma!

Grattis till syster-yster min, som blir hela 23 år idag! Fast jag påstår ändå att hon fortfarande är och kommer att förbli lill-Emma =) Även den dag du fyller 70 =)
Emma å hennes Nemo =)
Siri har somnat, tar sin förmiddagslur. Fast vi sov till 8.30 idag, men det var nästan så jag trodde att vi skulle stiga upp 6 först. Siri var nämligen väldigt vaken efter maten då, men vi lyckades tillslut snacka oss till sömns =)

Jag ska passa på att städa lite nu, så att det är gjort innan helgen, skönt. Sen är det lite strykning som väntar, lika bra att göra det när Siri sover, så kan man busa med henne sen =)

På Sirifronten lite nytt =) Rullade från mage till rygg igår igen, har haft ett litet uppehåll med det. Sen så åt hon flera små skedar potatis och hon svalde allt, inget trillade ur munnen =) Sötingen våran! Vad gäller eksemen, så har de blivit lite bättre, men jag tycker att det kommer och går lite. Det är ju en vecka kvar innan vi ska till BVC igen, så få se hur det blir den kommande veckan och få se vad de säger där sen. Har nu bytt tvättmedel med till ett som är allergitestat, för att minimerna sånna saker. Så vi får väl se. Vill bara att lill-skruttan ska bli av med sina eksem och att vi får veta vad det beror på.

Jaja, bästa att sätta igång med stöket innan skruttan vaknar.

Ha en bra helg alla!
Close up =)  Dagens bild =)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Moster

Tack, tack! :)

Och tack för de fina presenterna!

Hann ju se stor-siri medan hon var på G också, de var ju roligt! :p

vilken fin närbild på Siri, undra just vad hon tittar på?! :)



Sitter på jobbet och har det ganska så lugnt för tillfället, hoppas de håller i sig. =)

kramar

2010-04-10 @ 00:23:45
Postat av: Camilla

Nej men se där, hon har ju på sig kläderna hon fick av oss. Sötnosen! :-)

2010-04-11 @ 20:49:34
URL: http://hoscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0