Mer smakisar

Morot var inte riktig någon höjdare tyckte Siri =) Efter att ha smakat och smackat i sig potatis och palsternacka så var det dags för morot idag. Som sagt, det föll inte riktigt skruttan på läppen. Det mesta åkte ur munnen igen, men men vi gör ett nytt försök imorgo, kanske 50:50 morot å potatis!

Pysslade lite i helgen. Det blev en matchande haklapp till kudden i matstolen. Skoj att ta fram symaskinen, så köpte lite mer vaxduk idag för att sy några lappar till =)

Ombytligt väder idag, sol på morgonen, var uppe 7.20, skruttan pratade på och ville upp =) Sen blev det lite sämre mitt på dan, när vi tog en promenad. Molnigt och blåsigt. Och nu skiner solen igen och det ser väldigt härligt ut, kanske blir det en kvällspromenad. Siri sover just nu, så det kanske inte är en så bra idée att gå en sväng sen, då lär hon ju vara vaken till midnatt eller så =)

Just det ja! Idag har det gått 1 månad med mjölkfri kost för mig, så nu ska jag börja äta mjölk igen. Idag blev det alltså lite glass, en kaka och en kexchoklad, mjölkchock och sockerchock för min kropp =)

Nä, nu ska jag scrapbooka lite i väntan på att Stefan ska komma från jobbet och medan Siri tar sig en lur =)

Bjuder på lite bilder också:
Mitt pyssel =) Siri läser lite våldsamt nu för tiden =) Sitter i köket när mamma lagar mat =)

Trevlig kväll!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad du är pysslig, önskar jag hade tid att pyssla jag med... Skönt att få äta mjölk igen, choklad kan man ju nästan inte leva utan. :-)

2010-04-27 @ 21:58:48
URL: http://hoscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0