Nu var det klippt

Japp, idag rök håret =) Skönt det, att bli av med en del. Sen fick jag lugg också, det var väldigt länge sedan jag hade det. Under graviditeten tappade jag inte nått hår alls, jag som brukar få perioder när jag tappar ganska mycket. Så mot slutet så kändes det att det hade blivit tjockare till och med. Men nu för några veckor sedan började jag tappa igen och jag kände att det var dags att klippa bort lite, då känns det inte heller som man tappar så mycket heller =)

BVC-tid idag. Siri skjuter i längden, 62 cm lång nu, men går inte lika spikrakt upp i vikt. Väger 4940 g, snart en 5 kg tjej =) Ska försöka amma lite oftare ett tag och sen så ska vi börja testa gröt. Fast än så kör vi mjölkfri kost, tills vi gjort ett pricktest, så här blir det ingen smakgröt för skruttan än. Ska försöka testa med flaska också, men som det är nu så tar hon den inte. Men skam den som ger sig.

Har tagit två promenader idag i solen, men även i blåsten. Har sett så härligt ut ute idag, men lite för blåsigt var det stundvis. Thaimat blev det till middag, Stefan åkte till Iggesund och köpte, Mr Man, säger bara det, bästa stället =) I helgen blir det nog att bara ta det lugnt. Får nog främmen på söndag, kul! Men annars så är det krysset imorgon den enda som är inplanerat =)

Så lite bilder då:

Före...  ...efter  Siri i soffan
Före.............................efter.............................å en bild på Siri tagen i tisdags =)

Tror att det är dags att sova för min del, trött!

Trevlig helg!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Camilla

WOW vad snygg frisyr! Blir kul att få se den live imorgon. Söt bild på Siri -som alltid. :-)

2010-04-17 @ 21:42:50
URL: http://hoscamilla.blogg.se/
Postat av: Moster

Det blev bra med den nya frillan ju.

Nej, nu måste vi hinna ses nå på msn så jag få se lilla snart, som ha blitt stor ju! :)

Jobbar dock från 16.10-21.10 idag, men efter det kanske?

Ha en bra dag. hörs sen!

Kram

2010-04-19 @ 10:02:39
URL: http://rievssat.blogg.se/
Postat av: Britt-Inger

Vilken snygg frisyr. Äe du på väg till jobbet ngt så man kan få se den live!/BI

2010-04-19 @ 22:26:55
Postat av: Anna

Supersnyggt! Nu är det inte länge kvar tills vi ses. Ska bli så kul!

2010-04-20 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0