Onsdagen och dagen

Två promenader igår, härligt! Jag å Siri var upp på Köpmanberget och njöt i solen, eller  jag i alla fall, Siri njöt i vagnen genom att sova =) Har bytt ut åkpåsen mot ett täcke nu, blir ju på tok för varmt annars när det är så fina dagar som igår. Men när jag gjorde detta byte så tog jag täcket vi brukar ha inne, i babysittern när hon ska sova. Så jag var tvungen att ta fram symaskinen och dela ett täcke jag hade sedan tidigare. Passade även på att sy en kudde till barnvagnen, så nu är den redo för vårvädret =)

När jag ändå hade symaskinen framme så passade jag på att pyssla lite. Hade ett par gamla trasiga jeans liggandes i sygarderoben och äntligen kom de till användning =) Efter en helkväll vid köksbordet så bidde det lite förvaring till Siris vantar å mössor =)

Inga eksem på kroppen på Siri, men hon vaknade igår och var röd i hårbotten istället! Kliade verkade det också göra och imorse såg man verkligen att hon har legat och kliat sig inatt. Syns inte alls så mycket rött idag, men verkar klia ändå, konstigt!

Imorse vaknade Siri 6 och det var inte dags för mat! Lyckades ligga å resonera med henne till 6.20, men sen blev det inte kul att dra sig nått mer, så då klev vi upp. Har tagit nån powernap, men det kommer nog  att sitta fint med en lite längre promenad sen efter nästa mat.

Färska bilder på skruttan med nya kläder dagen till ära =) (Klänningen är från våra grannar hemma i Arvidsjaur, tackar!) Sen magbilder från igår =) Å sist min kreation =)

Dagens outfit =)Magläge är ganska kul =)Tittar på TV i pyjamas =)Jeansåtervinning =)Ficka =)













Nu är det dags för promenad strax!

Ja just det, glömde bort att säga att vi även hann med lite shopping igår =) Var in på Kappahl och inhandlade klänningen som är på den andra bilden i föregående inlägg, den med de söta blöjbyxorna till =) Det var mormor som ville ge nått, hon var i Luleå å flanerade och hamnade på Kappahl och fick se denna kollektion =) Så jag fick välja nått till Siri-skruttan =) Vi tackar så mycket! =)

Ha en bra dag!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Moster

Det var ju smart förvaring till Siris småkläder. =)

Fräsigt!

Hihi, vilken finfin klänning, undra just vad det är för program hon är så intresserad av på magbilden, för visst tittar hon mot tv'n? =)



Hoppas ni får en bra dag, själv sitter jag med en kaffekopp nu & ballerina kladdkaka. :p



ha det fint! kram

2010-04-15 @ 11:06:32
URL: http://rievssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0