Rivningen fortskrider

Idag har vi gjort det sista av rivningen i köket, så nu vänder det! Härdanefter så kommer det bara att tillkomma saker =)

Nu är allt som ska bort borta!
 
Igår så klippte jag och Siri gräset för första gången, gräsklipparen var lättmanövrerad och Siri hängde liksom bara med =) Senare på kvällen så somnade hon mitt i allt rivande, men är man trött så är man =)
Premiärklippning av gräsmattan =)  Siri blir allt bra trött efter allt rivande =)
Idag blev jag å Siri hembjudna till grannarna när vi som bäst stod och klippte häcken, trevligt! De verkar väldigt snälla och jag kan tänka att Siri kommer att stå å prata med dem en hel del framöver =)

En glad överraskning väntade oss i brevlådan när vi kom hem, namnsdagspresenter till Siri, som firar sin första på lördag =) Det var en tröja från moster med Pelle Tott på =) Å en sångbok från mormor å morfar =) Tackar så mycket säger Siri =)

Nu är det IKEA som står på tur att få besök av oss, har ett kök att inhandla. El och golvvärme är nästa steg i renoveringen.

Hör att Siri ligger och stökar, kanske lika bra att gå å sova jag med så jag slipper springa upp hela tiden =) Få se om det blir en sväng för Siri å mig till huset på dan imorn, har ju lite bär att ta hand om innan de förstörs =)

På återhörande!

/Sara 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad kul att följa er renovering, verkligen superkul! Vi borde väl ta och försöka träffas snart, det var ju så längesedan. Tänkte bjuda in er, eller kanske främst Siri :-), till Vides kalas den 11 september. Lilltrollet fyller ju hela 1 år snart. Hoppas att ni kan komma! Sedan hoppas vi att bli inbjudna till huset när ni fått lite mer ordning. :-)

2010-08-20 @ 08:29:30
Postat av: Sara

Camilla: Ja tänk, 1 år snart, vart försvinner tiden? Jag hoppas att vi kan komma, men får lov att återkomma när det närmar sig =) Å självklart så kommer det en inbjudan till er sen när vi har flyttat in! =)

2010-08-20 @ 09:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0