3 månader

Idag blev Siri 3 månader! Det firades med handling på Maxi, storstädning å badning för skruttans del. Som vilken annan dag som helst nästan. Så det var ju tur att vi fick främmen, en jobbarkompis till oss båda. Han kom förbi på en fika och hade även med paket till Siri =) Så hon fick fira sin månadsdag med paketöppning minsann. Fina tröjor var det i paketet, tack så mycket Micke! Sen som tack så ställde skruttan upp som fotomodell och dagen till ära så hade man på sig sin allra första kjol =)

Annars så, ja vad har hänt sen sist. Har inte varit å vägt Siri nått mer, men ska göra det på tisdag, så då blir det även troligen 3 månaders vaccinationen! Hoppas att det går bra! För vi åker till Umeå på torsdag å sen vidare upp till Arvidsjaur, så hoppas att Siri inte blir dålig av sprutan. Har varit ganska kallt i veckan, så vi har varit inne ganska mycket. Men var på mammaträffen i måndags å sen lunchade å fikade jag å en av mammorna efteråt. Det var väldigt trevligt. Sen i torsdags så tog jag med Siri på hennes längsta resa hittills i hennes liv. Vi åkte till min kompis i Ljusdal. Bilresan gick väldigt bra, båda vägarna, Siri vaknade bara till en gång påväg hem, men somnade om snabbt igen. Det var väldigt trevligt att träffa Camilla å hennes pojkar, god lunch å gott fika fick jag och såklart var sällskapet det bästa! Det måste vi göra om! Nästa lunch bjuder jag på =)

Mycket OS har det varit, trist att det är slut nu bara. Sitter just nu å ser hockey, gick till förlängning, som börjar strax. Få se om jag tittar klart. (Anm. just nu vann Kanada kl 23.54) Blev ju sittandes vid curlingen härom kvällen eller natten rättare sagt. Kom isäng 3.30 å sen vaknade skruttan runt 6 å ville upp. Tur att det var lördag å tur att Stefan är morgonpigg =)

Jaja, har inte så mycket mer spännande att komma med för tillfället, får återkomma sen i veckan istället.

Här kommer månadsbilder på Siri å visst syns det att hon har växt!
1 timme gammal1 månad2 månader3 månader

Ha en bra vecka! Å med bilden nedan så säger vi gonatt!
Glad 3 månaders skrutta =)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Moster

Diggar hennes body, blingbling är aldrig fel!

Här snöar det idag - riktigt tråkigt! Tycker att det ska sluta med sånt nu och att solen ska visa sig lite oftare. Men!

Idag ska jag nog städa ut kylen lite och sen får jag se vad jag ska hitta på, göra klart kortet till pappa kanske vore en bra idé?! :)

ha det fint, vi hörs ikväll! Kram

2010-03-01 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0