Till Emma =)

Tänkte tillägna detta inlägg till Emma, så hon har något att läsa inatt och så att hon håller sig vaken =)

I alla fall, idag har det storshoppats. Jag, Stefan, Siri och Emelie gick på stan, efter att ha lunchat på en thairestaurang här i stan. Siri sov sig igenom sitt allra första restaurangbesök =) Jag hittade äntligen en väska, har varit ute efter en ett bra tag nu. Så idag hängde den där, väntandes på mig och 25% var det på alla väskor dessutom, så då slog jag till =) Sen fick två tröjor följa med hem åxå, från Gina. Men där var det slut på shoppingen för mig, resten var till Siri. Hade 50% på HM, där jag föresten passade på att gå med i HM club, för har insett att jag kanske kommer att handla där ännu mer nu när vi är en till i familjen =) Stefan fick välja lite kläder, han är ju inte ute å handlar kläder så ofta direkt. Så en jeanskjol blev hans val. Jag hittade ett par härligt mjuka jeans med sån där bra mudd upptill. Längtar tills skruttan kan ha dem =) Sen så blev det ett par mössor på en annan affär, kunde inte låta bli att köpa solhattarna, rea var det såklart, så att de är lite stora nu, det är meningen, men hoppas att de passar bra i storleken till sommaren bara. Sist så for vi tvärt in på Lindex, favvo barnklädesaffären, å för sanningen, hittade jag inte saker där med. Två klänningar, en som Siri alldeles snart kan ha, den med tightsen å sen en på tillväxt, en jättesmart klänning med insydd body!

Eftermiddagen bjöd på en promenad för min å skruttans del och Stefan for ut en sväng i skidspåret. Sen blev det en sväng förbi ett annat thaiställe, köpte med lite mat å hälsade sedan på i Sunnanbäck. Resten av kvällen spenderades i soffan, varvat med lite stök såklart, det vanliga, diskning å tvättning och lite syning =) "Solsidan" är ju bara för roligt! =)

Jaja, dags att göra Stefan å Siri sällskap i sovrummet, ska ju som sagt på skidtävling imorgon =) Å Emma, ha så bra på jobbet nu!
Jeanskläderna =) Snygg långtröja/klänning =) Klänning och body i-ett Mysserna =)
Solhatten är lite stor än =) Redo för promenad med nya vintermössan =)
Min väska, som kan vara liten... ...eller stor!
Skruttan redo för en biltur =)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig läsning. Och massa fina kläder - jag föreställde mig "ryssdocke" klänningen på ett helt annat sätt, så det var ju bra att jag fick se den (för den var finare i verkligheten). =) Sen så var ju jeanskläderna tuffa. Hon såg dock lite småskeptisk ut till solhatten. =)

Snygg väska också. Shittans vad du shoppar. :) Fåse om jag hittar mig nå i stan eller om det bara blir småsaker till Nemo (gissar nog på de sistnämda).



Ja, snart så får jag ju gå hem - dock inte krypa i säng. Vi ska åka vid nio och jag ska hinna duscha och sådär.. så det blir att sova i bilen samt ikväll en snabbis (om man kan sova "en snabbis"!?) :) Sitter och väntar på att tidningen ska komma, brukar alltid dyka upp vid halv fyra, men dom kanske har tagit lite sovmorgon idag, verkar inte bättre. Nåväl, har haft det lugnt, för lugnt. Ett larm på hela natten och det var typ alldeles nyss. Så det har vart en natt präglat av tv:ns alla utbud, såg nån halvbra film på tv4 som slutade efter midnatt. Det var lite "vildängel" stuk på den, "G-som i gemenskap" tror jag den hette. =)



Hoppas ni sover gott!

Vi höres senare idag.

Kramar

2010-02-13 @ 03:51:22
Postat av: Camilla

Fina kläder du shoppat och en superfin väska!

2010-02-14 @ 13:21:54
URL: http://hoscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0