BF dag idag

Idag var det beräknat att Siri skulle ha kommit, men vi fick träffa henne för 7 veckor sedan istället =)

Idag har vi varit till Maxi allihop, gick väldigt bra. Siri sov hela tiden nästan, vaknade till och grymtade lite vid "Frukt och grönt", vad menar hon med det kan man undra? =) Sen har vi pysslat med lite fotavtryck, vilket inte gick hem direkt. Det var inte lika roligt som mamma tyckte i alla fall =) Efter den energikrävande stunden så blev det badning, vilket däremot mottogs med stora ögon och ett lugnt humör. Sen så blev det lite sprattel på soffan, som tur var på en filt och under den froteplast, fö rdet råkade visst hända en liten olycka. Eller den var ganska stor, bajsmängden alltså =) Men det förstår väl jag det, nog måste det vara bra skönare att bajsa utanatt ha blöjan på =)

Ja, det var dagen i korthet. Sen har jag Photoshopat lite, ska lära mig lite nya saker att trixa med alla kort man kommer att ta (och de man redan har tagit, är några vid det här laget kan jag säga =) ) Så det var egentligen därför jag bloggar lite nu, för att få lägga in bilden för att se om det blev som jag hade tänkt mig =) Så här kommer bilden, på Siri såklart, å sen så får jag önska alla en god natt!


Sirikollage =)

/Sara


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken sköning!!!! Å vilen härlig min! Kramar!

2010-01-17 @ 23:53:14
Postat av: Mamma

Såg just som jag klickat iväg kommentaren att k:et i vilken inte hann med! Ja se dessa datorer det är ju som jag alltid har sagt, MAN kan inte lita på dem fullt ut!

2010-01-17 @ 23:58:20
Postat av: Moster

Fint kollage. =)

O:minen var söt, ler!



Jag & Nemo äter frukost nu, han sover verkligen ut på mornarna. :)

2010-01-18 @ 10:23:15
Postat av: Britt-Inger

Vad stor Siri blivit, och vad söt hon är. Du måste komma på jobbet ngn dag när jag är där/Kram till er alla/BI

2010-01-18 @ 15:15:21
Postat av: Mattias

Snygga foton! Siri kommer att bli duktig på att vissla, hon har redan format munnen rätt :-)

2010-01-18 @ 16:41:24
Postat av: Anna

Gjorde hon minen när den lilla olyckan hände eller? ;)

2010-01-20 @ 13:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0