Grattis!

GRATTIS älskling på födelsedagen!

Vi firade Stefan igår med tårta och minisemlor =) Så idag blev det inte så mycket firande. Jag glömde till och med bort att gratta han imorse, han var tvungen att påminna mig, vad tragiskt, förlåt! Sen så fick han äta tårtrester själv idag också, jag ska ju hålla mig borta från all onödig laktos, både för min skull och för skruttans. Men jag sjöng i alla fall, alltid nått att dra på smilbanden åt =) Han fick även några små paket idag, bara nyttoförbrukningsgrejer, men det är ju kul att öppna paket, tycker jag i alla fall och då sitter jag bara och tittar på =) Skruttan hade varit ute och shoppat:

Och så här firade Stefan större delen av födelsedagskvällen:
Sovandes i favvosoffhörnet =)
Skruttan då. Ja, hon verkar inte riktigt tillfreds. Har kanske lite ont i magen eller nått. Igår var hon nästan otröstelig i 2 timmar, fram till midnatt, men somnade sen utmed mig efter att hon fått snutta sig till sömns. Testade att ge henne napp när hon verkade att ha som mest jobbigt och det fungerade som tröst! Jag vill dock försöka att använda nappen så lite som möjligt, men fungerar det när inget annat gör det, så då kommer den att åka fram. Idag har hon varit lite grinig på kvällen, men sovit rätt mycket under dagen. De stunder när hon har varit vaken, så har hon ändå varit rätt så pigg. Så hoppas att det bara är något övergående. Kan ju bjuda på en bild jag hann ta tidigare idag, eller hann ju ta en massa =), men här kommer en i alla fall:
Pinguskallran kan vara lite kul ibland =)
Snart dags för kvällsmålet till skruttan å sängen för mig =)

På återhörande!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag tror allt att jag skymtade ett litet leende. =)

Jag är sjuk idag, sov typ lite & ingenting inatt. Men somnade mot morgonsidan, tur att Nemo bara kurar ihop sig och sover tills man själv orkar he sig upp. =)

Nåja, vi hörs senare. Kram

2010-01-26 @ 10:54:43
Postat av: Camilla

Stort grattis till Stefan! Fina kort som alltid. :-)

2010-01-26 @ 22:12:29
URL: http://hoscamilla.blogg.se/
Postat av: Mormor/mamma

Grattis Stefan! Gulliga bilder på lilla som alltid! Kramar till er alla!

2010-01-27 @ 00:35:13
Postat av: Moster

-Glömde skriva Grattis till Stefan här i bloggen, men jag glömde det iaf inte på hans stora dag! ;)

2010-01-27 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0