Snö

Så har ovädret slagit till igen och man är tvingad att stanna inne. Lite trist att inte kunna gå ut, men med en barnvagn i detta snöoväder så går det inte. Vi har ägnat dagen åt att sova och äta. Sen har vi pratat med mormor också via webkameran. Siri hade just ätit och var på sitt bästa humör och fyrade av ett och annat leende! Efter pratstunden så trodde jag att skruttan skulle ta sig en tupplur, men hon var så pigg så. Jag laddade Winnerbäck i CD spelaren och så fick skruttan lite babymassage. Jag tror att hon gillade det, hon knorrade i alla fall inte =)

Igår hämtade jag ut ett paket med lite saker jag hade beställt. Emma tpisade om en sida på nätet där man kan beställa en massa olika saker med egna foton på. Roligt att sitta å pyssla lite =) Detta är vad jag fick i det första paketet:

Magnetkalnder, Siris bok och Siris mugg

Dags för mat till skruttan!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Moster

Snygga grejor!

Jag har gjort klart ett litet album också som jag ska skicka iväg på beställning och såg nu att vi har tagit samma design. :p Lite roligt, när de ändå fanns så många att välja emellan och så valde vi samma utförande, alltså har vi ganska lika smak. =)



Ha en bra insnöad kväll. =)

2010-01-27 @ 16:39:25
Postat av: Camilla

Ja det har verkligen vräkt ner snö idag. Det var riktigt tungt att dra barnvagnen den korta vägen till förskolan, men jag hade en hjälpsam treåring som hjälpte mig att dra när vi skulle hem... Ikväll blir det kladdkaka hemma hos oss tror jag bestämt. En myskväll med kladdkaka. Fina saker förresten, får nog kika in internetsidan!

2010-01-27 @ 19:11:47
URL: http://hoscamilla.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tack för kortet på Siri! Jag antar att det var via den tjänsten du skriver om som du beställde korten. Snyggt blev det. Visst är det fantastiskt när man med enkla medel själv kan göra vykort av egna motiv och få dem i professionellt utförande. Men det underlättas av digitalkamera och bredband bland annat. Sånt som inte var tillgängligt för den breda allmänheten för bara 15-20 år sedan!

2010-01-28 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0