En bild säger mer...

Det blir lite bilder som får illustrera vad vi har pysslat med sen sist =)
Äter själv å då går det så här! =) Tränar krypningsposition =) Titt-ut! 
Siri har testat på detta med att äta själv, men har inte riktigt fått grepp om det än =) Sedan så börjar vi se antydningar till att krypningen inte är långt bort =) Sista bilden är Siri som leker titt-ut =) Nej, vi hade tänkt gå ut på cruisingen här i stan, men det började regna, tänkte göra ett tappert försök ändå, men bidde ingenting tillslut. Siri fattade nog inte riktigt vad vi höll på med egentligen, i vagnen, på med regnskydd, in igen, ur vagnen - ja det är inte alltid så lätt att hänga med i svängarna =)

Siri på auktion =) Glad som alltid =) Mor och dotter 
Var på en gårdsauktion i söndags, rikgtigt roligt, tyckte jag i alla fall =) Stefan å Siri tog sig några turer med vagen ibland, för att sova, byta blöja eller bara se sig omkring lite. Solbränna fick jag å Stefan på köpet i alla fall å ett köp blev det, en 8 liters Höganäskruka!  

Pappersblommor =)
I måndags firade jag och Stefan papper - GRATTIS älskling! 2 år sedan vi sa ja till varandra uppe i Arvidsjaur! =) 2 underbara år och fler blir det =) Fick blommor av Stefan, fastän vi sa att vi inte skulle ge varann nått, räcker med att vi gått å köpt hus tycker jag =) Tack going!

Sen har det inte hänt så mycket mer, Stefan har börjat jobba, men finvädret håller i sig. Så det blir promenader för mig å Siri om dagaran och vi har även varit till parken en sväng. Sen så kommer mormor och morfar imorgon, skoj =) Så då blir det kanske att hitta på lite mer saker =)

Nä, ska kanske gå å sova nu, man vet ju aldrig när Siri vill upp imorgon! =)

Ha det så bra alla!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja, de ska bli roligt att köra igång.

ja, nu måste ni ju snart börja packa på riktigt, inte länge kvar nu.. bara 15 dagar ju! :)

Ska ni fixa köket innan ni flyttar in eller blir det medans ni bor där? Skulle ju vara smidigast om ni fick göra "bort" det innan ni börjar bo eftersom jag antar att det tar lite tid att ha Sirran och sätta upp kök at the same time! :)

Har ni kikar på nå tapeter eller blir det mest måla?

Vi ska nog inte måla i tvrummet ändå, blir nog tapet! fast.. vi är ju inte där än, fort kan de ju ändras. :)

Finuligt söta kort förresten på lill'skruttan! :)

Ska bli roligt att få träffa henne igen snart.. och dig med såklart! ;) Händer ju nya saker för var dag ju - hon kanske kryper för fullt när jag kommer. :)

Vi måste ju ta upp dedär med msn snart igen tycker jag allt!! :)



Nåja, nu ska jag sätta mig och glo nalta på tv. Hoppas ni sover gott.

kramar

2010-08-01 @ 01:56:07
URL: http://rievssat.blogg.se/
Postat av: Sara

Emma:

Började ikväll med några lådor, blev 18 stycken packade =)

Köket blir att fixa innan vi flyttar in, så mycket som möjligt i alla fall, sen får vi se hur sugna vi är på att flytta in, kanske bor vi i en byggarbetsplats ett tag =) Det blir till att måla i köket, sätter upp en slät väv, känns smidigare än att tapetsera och sen så är det lätt att torka av en målad vägg och dessutom går det ganska smidigt att förändra om man vill sen, typ byta färg =)



Japp, nu när ni har dator igen så måste vi ta våra dagliga snack via msn =)



Ha en bra natt, ska snart sova, imorn har vi fikadate på stan med Siris kompis Lukas =) Vi hörs, ha en bra natt, kram!

2010-08-02 @ 00:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0