BVC å förkylning

Första morsdagen för mig i söndags. Blev firad av dottern min, med lite hjälp från far sin =) Fick blommor och choklad, tackar så mycket =)
Mor och dotter på morsdag =)  Morsdagsuppvaktning!

Var på 6 månaderskoll i tisdags. Förutom vikt å längd så kollades endel utvecklingssaker också, vilka Siri klarade galant =) Siri forstätter att skjuta i längden och har tagit i kapp vikten som dippade där ett tag.
Vikt: 5860 g
Längd: 65 cm

Siri har nu i några dagar fått riktig mat till lunch. Hon äter ju allt med god aptit och äter sig mätt också. Så sen 6 månadersdagen så har hon fått kött å fisk också. Dagens lunch bestod till exempel av fisk, sötpotatis och majs. Sen mango till efterrätt, blandad med lite hallon. Hallonen tror jag däremot hon tyckte var lite sura, fick en "skriet
" mun =) Måste testa sen ikväll med gröten för att se om det var det =)

Annars då, ja jag har råkat få världens förkylning, hade lite feber till och med igår, så är lite hängig. Typiskt när det är sommar ute nu också, över 20 grader och solen gassar. Har varit tvungen att gå ut en sväng ändå, men idag blev det vara en kortis, började småstänka lite just som vi skulle ta svängen runt Lillfjärden. Före det satt vi i solen å svettades tillsammans med Jennie och Cornelia.

Å sen så har det hänt, det stora, jag har gett mig in i facebook-träsket =) Har försökt stå utanför, men nu gick det inte längre =)

Skulle egentligen ha åkt till jobbet imorgon, men ringde och sa att det nog är bäst att jag å Siri stannar hemma så jag kan kurera mig och inte smittar ner dem också. Men ska ta mig en tur dit sen här framöver, se hur de har det =)

Nä, sen har det inte hänt så mycket mer här. Återkommer senare med hur det går med huset. Annars så hoppas jag på ett snabbt tillfrisknande, vackert väder och att myrorna fortsätter att hålla sig borta från vår lägenhet =)

Ha det så bra alla, nu när sommaren är här!

Ja visst är hon =)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har också facebook men har inte blivit så biten än. Men det kanske kommer? :-)

2010-06-04 @ 08:14:10
Postat av: Moster

Vilken söt-bild. :p

2010-06-04 @ 13:39:01
URL: http://rievssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0