4 månader!

Grattis skruttan på 4 månaders dagen!

Idag har Siri fått smaka på potatis för första gången. Hon smakade och svalde =) Stortjejen våran! Vi provade först att låta henne sitta i sin stol, men det blev lite för mycket på en gång, så hon fick hoppa över till mammas knä. Så denna veckan är det potatis som gäller, hoppas det går lika bra imorgon =)

Sen så har vi fixat till lite här idag. Har satt upp lite kort på en vägg i vardagsrummet och Stefan har satt upp hyllplanen vi köpte på IKEA, så nu har Siri två alldeles egna hyllor vid sin säng. Löste klädupphängningen med krokar på garderobsdörrarna. Kanske man inte har så mycket kläder pågång på detta sätt =)

Har varit ute å gått, haft besök av Siris farmor, farfar å farbror, sett TV å Siri har väl bytt kläder ett antal gånger, men inte jag för en gång skull =) Men passade på att tvätta i tvättstugen ikväll, skönt att få bort allt direkt om man har mycket tvätt. Annars så måste jag bara säga att det är guld värt att ha en egen maskin i lägenheten, särskilt när man har en liten hemma =)

Nä, dagen i bilder å sen blir det sova för mig med, Stefan å Siri ligger redan å sussar!

Posering på 4 månadersdagen!   Har just smakat potatis för första gången =)
Poserar i soffan på 4 månaders dagen å sen en bild tagen efter det att man smakat på potatis för första gången =)

Fotoväggen   Klädhängning och Siris hyllor =)   Siris saker =)
Fotoväggen å sen bilder från sovrummet.

/Sara

Kommentarer
Postat av: Moster

Har du sett hur nhon har handen på den första bilden, hihi.. Som en liten pickadoll! :)



Smaskens med potatis förresten. =)

Snyggt blev det med hyllorna och fotoväggen!

Nemo orsakade lite tvättande för mig igårkväll kl 21, efter en åktur så spydde han 3 ggr.. =/ Och idag är han lite sisådär, ska vara nära helatiden (då brukar han känna sig krasslig). Vi håller ju på att avmaska honom så det är antagligen därför han spyr, tur de så de inte är nå annat!



Nej, nu ska jag dricka upp tekoppen (mint/jordgubb) sen får jag se vad som händer och sker.



ha det fint & grattis igen till lilla'! =)

2010-03-29 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0