Lördagsmys

Så här mysigt kan man ha i soffan när man ska lösa krysset med mamma =) När man väl har somna så behöver man inte nappen å ibland tar denna procedur inte ens en minut, ibland längre =) Å ibland vaknar man igen efter en bara kort stund =)
Mys i soffan =) Nappen är borta =) Vaken igen =) Tummen har man hittat... ...men den åker också ut efter ett tag =)
Stefan har åkt till Sundsvall på fotbollscup, kommer sent ikväll nån gång, så jag å skruttan får heja på Salem al Fakir åt oss alla =)

Solen skiner ute å det är bara nån minusgrad, troligen blir det en promenad sen. Vi storstädade igår efter Stefan slutat jobbet, så det känns skönt att inte ha så många måsten i helgen =)

Fick oväntat besök igår av en kollega. Det var väldigt roligt =) Å Siri fick paket =) Hon tacka så mycket! Å det var fint det hon fick! =)

Nä, dags att förbereda sig för krysset! Hoppas skruttan kan hjälpa till om jag inte kan =)

Fortsatt bra helg!

/Sara




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt det såg ut att ligga nerbäddad i soffan. Idag har vi städat och jag har hunnit med ett besök hos frisören. Ikväll kommer en kollega med sambo på besök, vi ska bjuda på middag och god efterrätt. Sedan blir det väl melodifestivalen också. Funderar på om jag ska ta pojkarna och åka bort till er någon dag, antingen i veckan eller på lördag. Vi får se vad som passar. Hur passar det för er?

2010-03-13 @ 15:23:53
URL: http://hoscamilla.blogg.se/
Postat av: Moster

Hittat tummen har hon allt gjort, lilltummen. :)

Nu ska vi snart fika fikat jag nyss var och införskaffade när jag ringde till dig. :)

Ha en bra dag!

kram

2010-03-15 @ 10:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0