Snö mitt i vårkänningarna

Så vaknade man imorse då och såg att det låg snö på marken. Det var inte så mycket dock, men ändå! Våren var ju på intågande så sent som igår. Senare på eftermiddagen försvann snön som tur var, men byttes ut mot lite regn, å då tyckte jag å Siri att det var läge att ta en promenad =)

Annars då. Ja, Siri är mycket bättre i hårbotten, var dock lite röd idag med, men vi badade ju igår, så vi börjar misstänka att det kanske är badoljan som ställer till det. Ja, utredningen fortsätter. Vi var ju till vår doktor på barn igår och honom charmade Siri rejält. Han ville boka in ett möte nästa vecka igen bara för att få träffa vår lilla smile-tjej =) I övrigt så var allt bara bra och Siri visade även doktor Henrik att hon kunde vända sig =)

Idag fångade jag även på bild det första försöket att föra något annat än handen till munnen =) Nu händer det ju saker varje dag känns det som =)
Griper tag å smakar =)
Måste också bara lägga upp lite bilder på kläder, Siris då såklart =) Första bilden är saker som hon har fått av min kollega, så fin till sommaren kommer man allt att bli! Tack Ingegerd! Sen var jag tvungen att fota de badbyxor som Siri fick av Stefans kollega, är de inte för söta?! Stora är de inte, men det är en storlek som passar barn 5-8 kg, så de kommer att passa Siri perfekt när det är dags för babysim i april (förhoppningsvis). Vi tackar Anita så mycket!
Sommarkläder kanske =)  Siris badbyxor =)
Så hade ännu en vecka snart gått, tiden bara springer iväg känns det som å Siri bara växer å växer. Vägen nu 4695 g och är 57,5 cm lång!

Här bjuder jag på bilder från idag.
Sötingen med lite dregel i mungipan =)  Här vill man inte alls sova =)
Å nu är det dags att börja tänka på sängen. Gonatt alla!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Sara.

Det här var helt annat stuk än på det jag kom med, riktigt snyggt, tshirt gulliga + kofta + jeansen.

Nu är jag riktigt nöööööööööööjd.

Gud att man kan handla så töntigt, jag skäms.

2010-03-19 @ 13:44:23
Postat av: Sara

Ingegerd: Du ska inte skämmas heller!

Å jeansen hittade du ju! De var supersnygga å härliga!

Tack igen!

2010-03-19 @ 13:53:30
Postat av: Camilla

Tack för idag, en helt underbar vårdag i fina Hudik och några fina köp blev det ju också. Vi ses snart igen! Kram!

2010-03-20 @ 18:27:00
URL: http://hoscamilla.blogg.se/
Postat av: Moster

hihi, undra just vad hon tänker på sista bilden? =)

Hon ser lite filurig ut!

kram

2010-03-23 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0