Stan hela dan´

Som rubriken lyder, har varit på stan nästan hela dagen. Skulle bara ner å köpa lite påskkort och sen skulle jag gå runt Lillfjärden, men brukar alltid gå genom galleriorna. Så när jag kom in på Fyren, så satt en mamma från föräldragruppen där med sin lill-kille å sin syster. Så där blev jag ett par timmar, kaffe, mer kaffe å sen kycklingsallad hann slinka ner innan jag å Siri kom iväg på vår promenad. Men trevligt var det!

Har inte gjort så mycket mer. Siri har badat å trivs som vanligt som fisken i vattnet =) Stefan har kurerat sig, men är inte riktigt kry! Jag gjorde en storladdning köttfärssås, så nu har vi nog mat några dar´=) Här behövs ingen skinka till påsk =)

 Så lite bilder på skruttan såklart:

Gladprick 2  Intressant mönster på byxorna kanske =)  Dreggelduk är bra att ha - å god är den!
Vår gladprick, som studerar mönstret på tightsen kanske =) Sen så verkar det vara ganska gott att tussa på dreggelhaklappen =)
Gladprick!  Testsover det nya nattlinnet =)
En till bild på gladpricken =) Å sen så provsover man i det nya nattlinnet, som går att snöra åt där nere! Perfekt för små kalla fötter!

Trevlig påsk alla!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0