Husvisning å syning

Var på husvisning idag. Fint hus och absolut det mest intressanta vi har varit å tittat på på länge! Så nu är det bara att fundera om man ska ge sig in i budgivning. Det gick ju inte så bra sist =) Farfar å farbror Krille följde med upp sen på en fika, var med å kollade på huset först. Siri var inte helt nöjd hela tiden, kanske har hon kommit in i mamma-pappa fasen?
Sötingen =)Står själv =)
Bilder från idag.

Jaja, har varit ute å gått ganska mycket i veckan. Bra väder och lite ärenden har gjort att vi tagit oss ut lite extra. Igår blev det till och med lunch ute för skruttan, Frasses blev det allt =) Hamburgare i alla fall för mig och Jennie, Cornelia sov å Siri fick hålla till godo med det jag hade att erbjuda =)

Klänning till nästa sommar =)Har pysslat lite också, en klänning till Siri. Hade dock inget mönster, har bara sett den uppsydd på nätet, så den blev aningens förstor. Siri kommer nog att kunna ha den som tunika nästa sommar istället =) Men nu vet jag i alla fall hur jag kan modifiera den för att få till rätt storlek =) Tyget är faktiskt ett örngott, det kan man inte tro =) Har köpt plyschtyg för att sy byxor å nått mer i sen också. Kom in i ett riktigt syil nu, så har lånat lite böcker på bibblan och har hittat en jättebra tidning, Ottobre! Ska nog slåtill på en prenumeration!

Började med fönsterputsarprojektet ikväll. Tog köksfönstrena, men har stykit alla gardiner till resterande fönster, så nu måste jag ta dem imorgon eller så. För gardinerna är lite ivägen där de ligger nu =)

Ska gå å sova nu, snart vill nog skruttan ha lite mat, eller så dröjer det nån timme till. Kan gå allt mellan 3-5 timmar nu för tiden mellan kvällsmatningarna.

Va, kommer inte gröten från haklappen?Lite bättre =)
Siri har börjat äta gröt på kvällen, så här kan det se ut. Ibland så tror jag att hon tror att gröten kommer från haklappen =) Å sen så äter skruttan med hela ansiktet =)

Är så stadig i benen =)Full fart i benen =)Läser =)
Stå eller ligga på mage, favvoställningarna nu för tiden =) Ibland kan det dock vara kul att sparka på sakerna i babysittern eller så kan man sitta i soffan å läsa en bok =)

Gonatt å trevlig helg!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Moster

Hon blir då bara större och större. :)

Fin klänning/tunika du sytt.



Hoppas ni får en bra dag i bilen. Själv ska jag ta mig en promenad alldeles strax sen vette rackarn vad jag ska hitta på. Har klippt tassarna på nemo (eller bara framtassarna) ska spara baktassarna till ikväll när jag får lite hjälp (han är ganska kittlig så de är bra om man är två). =)



Ha det fint. kram

2010-05-08 @ 13:41:26
Postat av: Camilla

Oj spännande med husvisning. Du får hålla oss läsare uppdaterad i hur det går. :-)

2010-05-09 @ 21:15:55
URL: http://hoscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0