Kan uppdatera

Har varit utan internet ett tag, tänk vad låst man blir å vad beroende man är av nätet =) Jaja, nu har vi åter kontakt och jag kan kommunicera med omvärlden igen =)

Sen sist har vi hunnit vara upp en sväng till Arvidsjaur å myst med hela familjen, alla var samlade, moster å morbror med =) Skoj å trevligt hade vi! Morbrorden har ju åkt till Frankrike nu för att vara där å plugga ett tag, så vi får väl se när vi ses nästa gång. Önskar honom all lycka där! Hann gå igenom lite gamla leksaker som var sparade efter oss, tänk vad man kommer ihåg! Alla dockor, dockkläder, gossedjur å andra småsaker =) Kunde ta med mig lite grejer till Siri, men det mesta får vänta till sen, när hon blir lite äldre =)

HAr hunnit fira Siris kompis Cornelia, som har fyllt 1! Stort grattis till henne! Ska faktiskt på kalaset idag å sen efter det är vi bortbjudan på middag, så fullt upp med andra ord. Just nu ligger Stefan å Siri å tar sig en förmiddagslur å jag ska passa på att duscha tänkte jag, om jag inte blir sittande här för länge =) Har ju lite internettid att ta igen =)

Ute skiner solen idag å det ät nån plusgad, härligt. Tidigare i veckan har det regnat, mindre roligt. Har mycket hellre snö som nederbörd nu så här i november. Men men, den kommer väl den med så småningsom.

Bildlöst inlägg detta med, men lovar att uppdatera sen!

Ha en bra helg alla!

PS. Tjuvstartade med glögg igår, så gott var det =) DS.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0