Nattsuddar

Jag å Siri snorar för fullt. Usch, Siri har haft det jobbigt de senaste nätterna, men peppar peppar, så verkar det gå bra denna kväll, än så länge! Hon har fått komma över i vår säng när hon har vaknat mitt i natten å jag måste säga, vi har allt en lite virvelvind till dotter =) Snurrar å sparkar å har sig när hon sover, så det är inte lika säkert att man själv får en lika ostörd sömn =) Men mysigt är det å söt är hon! =)

Förra veckan åkte jag å Jennie och våra flickor så klart, till Viktoria å Elton i Hassela. Blev en heldag där med god lunch, promenad i det vackra vädret och lek för barnen. Siri fick för första gången stifta närmare bekantskap med en katt också, vilket var väldigt spännande. Det var ju ett gossedjur som rörde sig =)

På torsdag åker vi uppåt, till Arvidsjaur och snön =) Ska bli skoj att träffa familjen, känns som ett tag sedan nu. Hoppas bara att bilresan kommer att gå bra för Siri. Nu för tiden somnar hon ju inte direkt hon hamnar i bilstolen, men hon illtrivs inte heller, så det ska nog gå bra =)

Köket är nästan nästan klart. Har målat en dörrpost ikväll, två återstår och sen ett varv till på alla. Sen är det bara kakel kvar. Måste bara betsämma oss för vad vi vill ha =)

Siri har nu i dagarna börjat sätta sig ner själv när hon står upp. Så nu kan man inte bara ställa henne på ett ställe å veta vart man har henne =) Hon bemästrar även att vinka vid rätt tillfälle, gotjejen våran. Hon blir ju faktiskt 11 månader på torsdag, usch vad tiden går snabbt.

Nä, bilder får det bli imorgon, nu ska jag gå å sova!

Gonatt alla!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0