Vatten!

Så fick vi äntligen vatten i köket i måndags =) Helt underbart. Måste erkänna att jag gick till toan och Vatten =)vände ett par gånger när jag skulle fylla på vattenkokaren den kvällen =)

Idag efter några dagars strul så har vi även fått bänkskivorna på plats =) Nu börjar det verkligen likna nått =) Så ikväll blev det premiärbakning i ugnen. Nu när jag sitter här å skriver så känner jag en doft av ingefära, kanel å aningens banan =) Blir en god fikastund imorn med mammorna å deras småttingar, mammaträff här med andra ord.
Bänkskivor på plats å nybakt som doftar gott =)
Mer då, ja detta var ju så stora händelser att det överskuggar det mesta =) Denna vecka har jag å Siri traskat ända ner på stan nästan varje dag =) Ja ända å ända, med tanke på att vi bodde mitt i stan förut, så är ju de 20-25 minuterna det tar att gå ner på stan nu för tiden en bit =) Men vi bor ju faktiskt inte långt från centrum nu heller direkt =) Har haft sällskap av Jennie och Cornelia på ett par promenader och igår så följde vi med dem hem en sväng. Jennie hann ta fram kameran när våra tjejer stod å höll i sig i spjälsängen å vi slogs då båda av hur stora de har blivit - våra små tjejer! =)

Städning idag, fick bli på kvällen när Stefan kommit hem. Nu är det inte så lätt att hinna göra sånna projekt när Siri sover, med tanke på att det som idag bara blev två 30 min lurar. Sen så är hon ju så snabb nu för tiden att krypa å ställa sig upp mot allt, så man kan inte lämna henne utan uppsikt nån längre tid.

Till helgen blir det en sväng till Ljusdal för att gratta en 1 åring i efterskott =) Sen är det såklart köket som ska bli klart =)
Hmm, god eller?  Det är ju så kul att stå =)
Ha en bra helg alla!

På återhörande!

/Sara
     


Kommentarer
Postat av: Camilla

Snyggt kök! Ser fram emot att få träffa er i helgen! Kram!

2010-10-08 @ 08:45:50
Postat av: Mattias

Kul att få de senaste nyheterna på bloggen. Jag har väntat!

2010-10-08 @ 11:08:16
Postat av: Moster

Håller med föregående skribent. =)

Gla'siri, tänk - snart ses vi ju! =) Ska bli härligt.



Nu ska jag ta en promenad med voven, ha en bra dag! Kram

2010-10-08 @ 12:45:16
Postat av: Mamma

Instämmer med de 2 föregående skrivare! Kramar!

2010-10-10 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0