Bara att gissa =)

Våren är här på riktigt! Igår var det 17 grader varmt ute! Skönt! Det blev promenad på eftermiddagen ner till hamnen och årets första mjukglass slank lätt ner =) Siri fick smaka lite hon med, men det var tydligen inte så intressant med glass ändå =)

Annars så har helgen gått snabbt, som vanligt. Stefan har jobbat på i rummet där uppe och jag å Siri var ute en hel del i lördags (några bilder finns i förra inlägget). Jag har påbörjat mitt projekt hatthylla-styla-om-mig, så i helgen gick den från att ha mässingsutseende till att mer likna smide =) Återstår nu bara att måla trädetaljerna vita, kanske ikväll!? =)

Just det ja, jag fick ju en riktig sovmorgon i igår. Stefan gick upp före 9, medan Siri snusade på till 9.45 =) Då tyckte jag att det var dags att stiga upp faktiskt =) Men på bra humör var hon, trots att hon blev väckt i ottan =)

Förra veckan var jag ju å kollade till lill-palten! Allt såg så bra ut, fick till å med se och höra flödet i navelsträngen. Doktorn skrev ut en bild åxå där man ser hur lill-palten tränar på att andas =) Börjar känna nu att jag inte är lika lätt å smidig som för ett antal månader sedan. Tempot på vår söndagspromenad igår går nog närmast att likna med en snigels fart, men mycket frisk luft fick vi allt =)

Denna vecka jobbar jag bara två dagar =) Kommer att vara ledig onsdag å trosdag å sen är det ju påsk, så kommer inte att jobba på en hel vecka! Kanske bäst att jag försöker göra klart så mycket som möjligt här på jobbet, utifall det blir så att jag inte kommer tillbaka, man vet ju aldrig, kanske lill-palten kommer i ett påskägg =)

Tänkte att det kunde vara roligt att dra igång en gissningstävling - När kommer lill-palten? Här på jobbet har de redan gissat. Har ju inte lagt in nån magbild på länge, men ni kan även gissa på kön om ni vill =) Efter kommentarer här på jobbet så kom jag fram till att jag kanske borde ha ett pris också =) Så den som gissar rätt, eller inte kommer allt för lång bort vinner en chokladkaka =) Så gissa på nu! =)

Då kommer lill-palten:
11 maj - jag
17 maj - Britt-Inger
18 maj - Ingegerd
29 maj - Lisa

Dags att göra några knop på jobbet igen då!

På återhörande!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag tror att det blir en lillebror och att han kommer att anlända den 4 maj (hihi).

kramar

2011-04-18 @ 13:08:12
Postat av: Mattias

Jag tror på tjugofemte i femte och när jag singlade slant blev det en lillebror!

2011-04-18 @ 14:54:13
URL: http://Hej!
Postat av: Stefan

Önsketänk på 11 maj tycker jag allt. Precis då blir det inte prematur. Jag tror det blir en storpalt som kommer ut 2 juni. Det blir en tjej tror jag.

2011-04-18 @ 19:26:49
Postat av: Kusin Emelie

Jag tror att den kommer den 16 maj och det är en Tjej :)

2011-04-18 @ 20:19:39
Postat av: Jennie

En lillebror tror jag, och han kommer den 2 juni. Ev natten till den 3e... Nu behövs bara ett kilnamn på S... Lycka till! =)

2011-04-18 @ 23:03:31
Postat av: Mormor

17 eller 27, kan de vara något som passar? När Siri å jag resonerade så tyckte jag nog att det var en lillebror,men Siri sa att det var Pippi! Så nu väntar vi med spänning! Kramar!!!

2011-04-19 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0