Veckorapport

En vecka går ju så snabbt, måste nog inse att det inte blir så mycket oftare än så jag uppdaterar bloggen. Jaja, bättre det än ingen gång alls kanske =)

Helgen flöt förbi ganska snabbt och flöt, det var just rätta ordet det. För regna gjorde det hela söndagen i alla fall. 7-8 grader varmt visade termometern, så ganska mycket snö hann tina bort också. Ganska skönt tycker jag allt, nu är det slut på denna långa vinter - våren och sommaren är så välkommen! =)

I helgen rök all tapet uppe i rummet, härligt ljus känsla efter all den där tråkiga blå färgen! Var och tittade på golv och tapet i fredags och vi fastnade direkt för en randig historia =) Ja, väldigt diskreta breda ränder är det, i ljusa färger, så det kommer att bli kanon! Sen var det detta med golv. Vi hade tänkt oss ett vitlaserat klickgolv, men nu när vi valt tapet, så lutar det nog åt att ta ett mörkare golv ändå, så vi får väl se vad det blir.

Annars så var Stefan och Siri en sväng på fotboll i lördags och igår, söndag, så blev det en innedag för mig å Siri i alla fall. Stefan drog en sväng på fotboll då med =)

Förra veckan då. Jag fick ju gå på kyrkis med Siri i onsdags, det var väldigt trevligt. Slutade tidigare för jag skulle vara med jobbet å bowla å äta middag på kvällen. Som tur var så gick det att parat engelska denna gång, så det var aningens trevligare än min tyskafton här om veckan =) Sedan så kände jag för att vara snäll å låta gästerna få en så trevlig kväll som möjligt, så jag tog på mig att ta hand om sistaplatsen på bowlingen =) Tycker att det är en bedrift i sig att lyckas komma sist av 23 stycken =)

 
Cornelia och Jennie på kyrkis, å Siri ska till att laga mat....eller riva ner allt som står ivägen på spisen =)

Sen hände det nog inte så mycket mer spännande. Å denna vecka är också ganska lugn. Solen skiner ute nu och egentligen så borde jag väl passa på att gå ut en sväng på lunchen så här, men ids int' =)

Ha en bra vecka alla, så hörs vi!

     
Några huvudbonader att visa upp =) Å sen en lugn stund med en god bok =)

Å vad gäller blöjan, så har den inte tinat fram, än i alla fall =)

/Sara


Kommentarer
Postat av: Jennie

Mycket trevligt att du var med på Kyrkis! =)



Kanske du och jag skulle spela bowling nån gång, jag är också värdelös... (ursäkta ordvalet... ;)

2011-04-04 @ 20:36:31
Postat av: Sara

Jennie: Jag tar gärna en revansch mot mig själv, kan nog inte gå så mycket sämre =) Fast säger du att du är i min klass, så kan det kanske bli en spännande match =)



Jag hade också väldigt trevligt på kyrkis, var som på den gamla goda tiden =)

2011-04-04 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0