IKEA å skidor

I fredags blev det en sväng till IKEA efter jobbet, passade på att sluta lite tidigare å sen bar det av. För att vara fredagseftermiddag så var det inte så mycket folk där heller, skönt. Värmeljus å servetter fick följa med hem, å några andra småsaker också =) Tittade på säng till Siri, en juniormodell, för vi kommer nog att satsa på en sån eller en vanlig till henne sen när lill-palten kommer. Sen blev det en sväng till Birsta innan det bar av hem igen. Siri fick traska runt en kort sväng själv, å snabb var hon allt, så man får passa sig när man släpper henne lös =)

Helgen flöt på lugnt. Siri har blivit snorig igen! Typiskt! Men verkar inte vara så farligt denna gång, har i alla fall fått sova hela nätterna och utan nässpary också. I söndags var det skiddag - framför TV'n =) Först Vasaloppet och Siri fick, så som vi, äta frukost framför TV'n =) Sen blev det visst lunch där också =) Sen visade de ju femmilen, men då tog jag och Siri oss en promenad. Mina ambitioner var att det skulle bli en trevlig pulktur, men det var lite väl mycket asfalt framtinad, så det blev till att gå på sidan av gångvägen och sen blev det till att vända efter ett tag. Fast Siri hade kul å fick traska en bit själv också, spännande =) Det var ju så härligt väder, så sen efter mellis blev det en vagnpromenad å då följde Stefan med också =)

Igår blev det kortdag på jobbet, slutade tidigare och hamnade på stan tillslut =) Jag å Siri shoppade några välbehövliga saker, som ett par nya mockasiner till Siri. Hennes gamla hade blivit för små, men de nya var tydligen väldigt snabba å roliga att gå i =) Fikade på Fyren allihopa, Stefan mötte upp oss där lagomt till mellis =)

Tisdag idag, dagarna går ju så snabbt, snart är det fredag igen känns det som. Å fint väder är det ute också, bara att njuta. Å bra mår jag å lycklig är jag över att jag har det så bra =) Världens goaste dotter å man! Älskar er!

       
Siri äter plättar själv på IKEA =) Sen så fick hon ju en stordocka här i helgen, min gamla =) Å den bär hon runt på å ger pussar hela tiden =) Även min vante som hon hittade i korgen var en ganska rolig leksak =)

 
Siri fick gå själv ett tag, men ibland var man tvungen att vila lite =) Å sist en bild på mig med magen som växer =)

På återhörande!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Mattias

Kul med fotona! Krama Siri från mig!

2011-03-10 @ 20:09:22
URL: http://Hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0