Härligt solig helg

Så har helgen passerat, men solen fortsätter att skina även idag =) Har varit härligt väder i helgen, vilket lockade till promenader i vårvädret. I lördags drog vi ner till stan och lyssnade på Engmans kapell som uppträdde på gågatan och bevittnade lite ståhej kring världrspremiären av filmen "Hur många lingon finns det i världen?". Det blev lunch på Radjos och jag hann in på en å annan affär. Är ju förvisade till helgena nu för tiden vad gäller all shopping. Förr så rännde man ju på stan var å varannan dag och slapp trängas med en massa folk när man var ute efter något =) Å för att inte tala om all rea man hann vara med på innan alla andra =) Tur att man fortfarande har kontakter som är ledig om dagarna =)

Igår så vaknade Siri kl: 7, jag vaknade samtidigt som henne, men Stefan blev väckte av en Siri som lutade sig över honom och sa "Pappaaa" rätt i ansiktet =) Sämre sätt kan man ju vakna på =) Hann med en storstädning på förmiddagen och sen blev det promenad för jag å Siri och Stefan åkte skidor. Håkan och Lena tittade förbi och Siri var på bushumör =)

Hon har nu kommit på att det är ganska roligt att sätta sig på sitt lilla bord, men upptäckte också att det gör lite ont att ramla ner från det! Hon kan också klättar upp i soffan och gör det gärna. Sen går hon fram och tillbaka i den, men verkar ändå ha förstått att vara lite försiktig där i alla fall. I lördags så sa jag till henne att ta det lugnt, gick till sovrummet och efter ett tag hörde jag fotsteg som närmade sig. Hon hade då klättrat ner från soffan själv, utan någon duns =)

Lugn vecka framför mig, besök på MVC och spec. MVC inbokade och håller tummarna för att det blir middag med mammorna i min mammagrupp på fredag. Å idag är det ju föresten sista dagen jag har "traktorn" till jobbet =) Vi som blivit så bra vänner =) Välkommen hem från Thailand får jag säga till svåger med familj.

Ska återgå till jobbet, lunchen börjar lida mot sitt slut. Bilder kommer senare med andra ord!

Sköt om er!

På återhörande!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0