Välkommen ESKIL!

Eskil, Siris lillebror, kom till världen tisdag 24:e maj kl: 16.09.
Han vägde 3476 g och var 52 cm lång!

   

Vi kom hem i torsdags, Eskil var då 2 dygn gammal. Förlossningen gick bra tillslut, för ut kom han ju =) Men den var aningens mer smärtsam och utdragen jämfört med Siris. Mer om detta i senare inlägg.

Nu försöker vi hitta till varsdagen här hemma med en till i familjen och det går faktiskt över förväntan. Första natten var väl inte så sömnrik, för nån i familjen, men nu föregående natt så sov de flesta riktigt bra. Eskil är väldigt snutting av sig, men han verkar inte helt dissa nappen, så det kommer nog att bli vår räddning. Siri pussar på sin lillebror när hon kommer åt och klappar honom försiktigt, men hon gillar inte när han skriker, blir lite orolig då.

Jaja, vet inte om jag hinner uppdatera så mycket nu framöver ett tag, men ska försöka lägga in bilder i alla fall =)

Ha det så bra alla!

På återhörande!

Ja just det ja, ingen prickade ju rätt datum, men morbror var ju bara en dag ifrån och gissade på rätt kön =), så när vi ses brorsan, kom ihåg att du ska ha ditt fina pris =)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mina fina kusiner <3

2011-05-28 @ 23:59:09
Postat av: AnnaH

Grattis och välkommen till världen Eskil!

2011-05-29 @ 15:43:34
URL: http://annaharr.se/blogg
Postat av: Moster

Jag är världens lyckligaste som får vara moster till dessa två små! =) Snart så ses vi ju, grymt nice! kramar

2011-05-29 @ 17:10:20
Postat av: Jennie

Välkommen till Världen Lillebror Eskil! =)

Vi kommer och hälsar på när ni kommit er till "rätta" =)

2011-05-29 @ 22:35:09
Postat av: Mormor å morfar

Nu finns det 2 små hjärtegull att längta efter! Kramar till er alla!

2011-05-30 @ 02:48:54
Postat av: Familjen Lundmark

Grattis till er lilla prins! Hoppas att vi får träffa er i sommar om ni kommer norrut.

Kram från Arvidsjaur

2011-05-30 @ 11:13:23
Postat av: Mattias

Kul att läsa första blogginlägget om och med Eskil. Längtar tills jag får träffa min neveu och min nièce! :-)

2011-05-30 @ 19:59:22
URL: http://Hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0