Ska bli bättre!

Följer några bloggar, mest personliga sådana och slås av tanken att jag borde vara mer aktiv i min egen =) Behöver kanske inte skriva så mycket varje gång, då kanske det blir lite oftare jag uppdaterar - så, här kommer nu ett väldigt spontant inlägg, i väntan på att The killing ska börja eller att Eskil vaknar å vill äta =)

Får börja med att gratulera Siri på Siri-dagen, grattis gumman! =) Farmor var förbi med lite saker efter hennes GeKås sväng, både beställda sådana å sen några presenter - tack så mycket! Var några uppsättningar kläder till barnen å sen en varsinn docka åt dem - Skrållans kompisar, Emma å Erik! =) Moster heter ju Emma och Eskil har Erik som mellannamn, så det var passande namngivna dockor =)

Har varit inne i stort sett hela dagen, tråkväder ute! Jag å Siri tog oss en sväng till affären efter middag, hämtade Eskils Bumbostol! Han sitter perfekt i den (bild kommer sen) Siri gick faktiskt hela vägen till å från affären, stortjejen! Hade med vagnen som backup, men hon gick eller nästan sprang hållandes mig i handen hela tiden! Vad stor hon har blivit!

Hade igår kyrkispremiär med båda barnen, gick över förväntan. Siri lekte på väldigt bra, utan att springa runt så mycket. Försökte bara rymma iväg från rummet en gång, när jag satt å ammade såklart, men en snäll pappa röck in å styrde upp det hela =)

[Paus för matning]

Kommer att försöka gå på kyrkis varje vecka, kan vara lstyrigt att få allt att klaffa med ätning, sovning å glada barn, men kommer nog att hinna få rutin på det också =) Är skönt att ha en inbokad tid varje vecka i alla fall!

Så här avslutningsvis innan jag släcker ner för ikväll så vill jag passa på att gratulera min kollega som fyller år nu på fredag, nämner inga siffror! =) Ett stort GRATTIS till Ingegerd! Som har lovat att vara kvar tills jag börjar jobba igen!

Ha en bra helg alla!

På återhörande!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, bumbostolen är så himla bra! Vi hade väldigt mycket användning för vår stol när pojkarna var små, men Vide hade nästan för tjocka ben för att rymmas i den. :-)

2011-09-16 @ 19:43:35
Postat av: Sara

Här är det tvärtom =) Eskil är nästan lite för spinkig än för att sitta riktigt bra i stolen, men det går =) Får bara slagsida ibland när han försöker vända sig sittandes =)

2011-09-19 @ 12:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0