Länge sen sist

Känner ju att jag måste uppdatera lite, i alla fall tala om att jag inte slutat blogga, men det var ju detta med tiden! När ska man hinna göra allt man vill och har lust med och när ska man orka göra allt man vill och har lust med? Nu har jag ju sedan tre veckor tillbaka börjat jobba heltid och barnen har börjat på dagis. De går bara ca 19 timmar i veckan, fördelat på 4 dagar. Stefan har gått ner till 50 %. Var en rätt tuff inskolning för Eskils del, han grina massor, men nu har det löst sig och redan innan första "riktiga" veckan på dagis var slut, så grinade han inte ens vid lämningen! =) För Siri har det gått suveränt hela tiden! Förutom vid lämningen första "riktiga" dagen, såg och hörde att hon hade gråten i halsen, men började inte grina medan jag var där - men gissa vem som grina i bilen till jobbet sen då?! Det är inte lätt alltid!

Jaja, ahde ju bara tänkt tala om att jag ska blogga mer en annan dag, för nu är det dags att sova. Klockan ringen strax efter 5 imorgon. Kommer att bli första VAB dagen för barnen imorgon. Siri har nämligen ont i benet, så mycket att hon inte kunnat gå på hela helgen. Var på akuten idag, men de såg inget särskilt, ska dock på återbesök på tisdag. Hoppas det hinenr bli bättre innan dess bara! Är ju inte kul alls att se henne ha så ont ju! Stackars lill-gumman!

Jaja, på återhörande sen alltså!

Ha det bra tills dess alla!

/Sara

Det har hänt en del på två år! =) Kortet är taget i vardagsrummet här i huset i september 2010 Hade byggt en lekhage till Siri av flyttkartonger, så vi kunde arbeta på med köket utan att ha henne krypandes i allt byggkaos! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0