Februari

Oj vart tog januari vägen egentligen?! Redan februari här och det innebär ljusare dagar och en sol som börjar värma så smått! Helgen som var spenderades ute, båda dagarna. I lördags åkte Stefan skidtävling och jag å barna åkte dit för att heja! Det blev korvätning och bus! I söndags var jag tvungen att åka samma spår som Stefan gjorde dagen innan, var superhärligt ute och spåret gick över täkter, genom gårdar, över åkrar å genom skogar! Kan det bli bättre?! :) Stefan å barna var ute på sjön i Sunnanbäck å grillade korv, åkte lite skoter å pulka! :)

Barnen trivs på deras Vargen och denna vecka ska de ut och åka skridskor, skoj :) Sen ska de ha en skiddag, då får Eskil också vara med för skidor har han, tillskillnad från skridskor.

Jag har haft premiär med att bada själv med båda barnen på badhuset - och det gick över förväntan! De var så snälla och sen så var badbaljan i duschen guld värd! Perfekt när man vill hinna duscha själv och samtidigt få barnen rena från klor! :)

Har kommit in i en rätt bra vardagsrytm nu tycker jag. Hinner jobba, var mycket med barnen, alla dagar utom onsdag då, och hinner för det mesta få bort tvätt å städ under veckorna! Så nu känner jag att det även finns tid för träning, så över 10 mil har jag på skidor hittills! Väldigt skönt med tanke på att kortvasan närmar sig med stormsteg!

Ikväll ska jag slappa i soffan, träningsfri kväll och har till och med hunnit baka här på kvällskvisten :)

Njut av solen, så fort den tittar fram hos er!

På återhörande!

/Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0