London

Sitter här på ett hotell utanför London och väntar på att klockan ska bli 8 för att gå ner och äta frukost! Kom hit igår kväll och ska vara på kurs till och med fredag! Tänk, vara borta från de där hemma i 5 dagar! Det längsta jag någonsinn varit! Har dock bra barnvakter på hemmafronten =) Mormor, morfar (delvis), moster å lillkusin Holly är och hälsar på hela veckan! För såklart så körde det ihop sig denna vecka i och med att Stefan fick en övernattning på annan ort med jobbet också! Men det löste sig ju jättebra ändå! Jag hann träffa dem en sväng också, de kom i lördagkväll och jag åkte måndag eftermiddag, så det blev lite mys med systerdottern i alla fall! =)

Ovant att sova ensam i sängen! Kanske därför jag vaknade hela tiden =) Nu på senare tid så har vi nämligen haft båda barnen i vår säng! Eskil kommer varje natt runt elva ellet tolv och sen har Siri börjat komma tassande nån timme efter det! Så ibland är det rätt så fullt man kan säga, men mysigt! Om de ligger still å sover i alla fall! =)

Ja, dags att göra sig iordning för hotellfrukost =) Gott!

På återhörande! Och ha en bra dag!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0