Uppdatering

Prioritering heter det, därav anledningen till varför inte bloggen blivit uppdaterad på ett tag! Sommaren var i alla fall kanon och vädret håller i sig! Idag, i början av september, visade termometern 22 grader och det kändes som mitt i sommaren. Klippte gräset igår och det var troligen inte sista gången detta år.

Hösten flyter på bra på de andra planen, inga problem för barnen att börja dagis igen efter 8 veckors ledighet. Jag och Stefan gör som innan sommaren, jobbar 80% vardera och Stefan är helledig onsdagar. Jag slutar 13.00 övriga dagar och trivs väldigt bra med det! Dessutom är det stora förändringar på mitt jobb, vilket innebär att vi runt årsskiftet flyttar till Iggesund. Jag får då knappt 1,5 mil till jobbet jämfört med 2,5 i dagsläget, skönt! Men flytten innebär även en massa jobb, så det kommer nog bli en hektiskt höst.

Nöjer mig med denna korta skrift, får bli några bilder istället! Ha det bra alla, tills vi hörs!

Kram på er!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0